19 Şubat 2011 Cumartesi

Gülen: İsrail'den izin alınmalıydı

F.Gülen: İsrail'den izin alınmalıydı

Fethullah Gülen, İsrail ordusunun, Gazze'ye yardım götürmeyi amaçlayan filoya düzenlediği operasyonda 9 Türk hayatını kaybetmesiyle ilgili görüşlerini açıkladı.




Gazze’ye yardım götüren gemilerin önder organizatörlerinden biri olan ve 100’den fazla ülkede yardım faaliyetleri gerçekleştiren İnsani Yardım
Vakfı’ndan (IHH) kısa bir süre önce haberdar olduğunu söyleyen Gülen, “IHH’nin politik bir amaç güdüp gütmediğini söylemek kolay değil” dedi.



BM'NİN Gülen, kendi hareketiyle ilişkili bir derneğin Gazze'ye yardım götürmek istediği zaman onlara İsrail'den izin almaları gerektiğini söylediğini belirtti.


http://www.posta.com.tr/turkiye/HaberDetay/Gulen__Israil_den_izin_alinmaliydi.htm?ArticleID=3 2062




Yukardaki haberde, İsrail'e izin alınmadan gidilmesinin hata olduğunu söylüyor.


Yani dolaylı olarak İsrail haklıdır diyor.



İHH'nın organizasyonu ile gerçekleştirilen gemilerle Gazze'ye yardım yanlışmış.Doğrusu İsrail'den izin almakmış.

İHH yetkilileri diyorki "şimdiye kadar kaç kere başvurduk kabul etmediler" Bizde bu yolu seçtik"



Bilindiği üzere Mısır sınırındaki Refah sınır kapısıda kapatıldı. Gazze İsrail tarafından ablukaya alındı. Amaç neydi? Gazze'yi yardımsız bırkmaktı.


F.Gülen ne diyor? İsrail'den izin alınmalıydı. İsrail yardıma izin vermiyorki izinde alınsın. İsrail ne zaman izin verdi?



Fetullah Gülen İsraili haklı buldu


http://www.bhaber.net/haber/5485-fetullah-gulen-israili-hakli-buldu.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder